Για να συμμετέχετε μπορείτενα επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ.: 6939224170 ή στο e-mail: mathiteskavalas@gmail.com και στο forum: mathiteskavalas.pforum.biz ή μπορείτε να έρθετε σε κάποια συνάντηση μας.

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Τυραννία – Δημοκρατία

Τύραννος: Παιδί μου επειδή έχω εντοπίσει πολλές εξεγέρσεις από τον λαό θα αλλάξω το πολίτευμα σε Δημοκρατικό.

Παιδί Τυράννου: Και τι διαφορά έχει η Δημοκρατία από την Tυραννία μπαμπά?

Τύραννος: Να παιδί μου στην Τυραννία εξαναγκάζουμε ανθρώπους να κάνουν πράγματα χωρίς την θέληση τους, ενώ στην δημοκρατία οι άνθρωποι έχουν ¨Ελεύθερη βούληση¨ ,μπορούν να κάνουν ότι θέλουνε και κυβερνούν ¨όλοι οι άνθρωποι¨.

Παιδί Τυράννου: Και μας συμφέρει αυτό μπαμπά? Διότι αν γίνει αυτό πως θα μπορούμε να τους εξουσιάζουμε?

Τύραννος: χαχαχα… Παιδί μου τι λες τώρα υπήρχε περίπτωση να αφήσουμε ποτέ να γίνουν έτσι όπως το θέλουν… στην ουσία αυτό που θα κάνουμε είναι να νομίσουν ότι υπάρχει δημοκρατία!. Πχ ενώ μέχρι τώρα τους αναγκάζω να δουλέψουν τώρα θα τους πω ότι θα δουλεύει όποιος θέλει και θα προσπαθήσω να κατέβω κάτω στους δρόμους να δουν ότι εγώ δουλεύω για το κράτος και έτσι θα αρχίσουν να δουλεύουν και αυτoί αλλά στην ουσία εγώ δεν θα κάνω τίποτα και έτσι όλα θα είναι όπως παλιά.

Παιδί Τυράννου: Μα μπαμπά είναι τόσο βλάκες? Και όσον αφορά το άλλο που είπες… δηλαδή ότι θα είναι πολλοί στην εξουσία εμείς τι θα γίνουμε?

Τύραννος: Κοίτα αγόρι μου δεν θα τους χαρακτήριζα βλάκες αλλά ευκολόπιστους, δηλαδή για να καταλάβεις όποτε φοβόμαστε κάτι τους πετάμε ένα σκάνδαλο και δεν καταλαβαίνουν την πραγματικότητα παραπλανιούνται, και όσον αφορά τους πολλούς αυτό είναι το πιο εύκολο παιδί μου θα του δώσουμε κάτι ψιλά να φάνε και θα είναι του χεριού μας.

Παιδί Τυράννου: ΑΑΑ… ωραίο αυτό μπαμπά μου αρέσει η δημοκρατία!

Τύραννος: Είδες παιδί μου! Εμείς ποτέ δεν βγαίνουμε χαμένοι.


by Ravel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου